tráva
Cartman
Sorry, že už zase otravuju. Denně u nás na krámě vyhulíme ve čtyřech tak 6g White Widow (dovozovej skunk, výbornej :-) ). A poslední dobou mě tak napadá, jestli to náhodou není trošku moc ? A pokud budem (čistě teoreticky) takhle pokračovat v dalších letech, máme šanci dožít se alespoň třicítky, než se nám rozloží plíce ? (je nám kolem 25). Thanx.

Odpověděl: Martin Hulík
Podle toho, co jeste nám o sobě už napsal, mám dojem, že to s drogami trochu přeháníte. Nedávno jste odabstinoval od heroinu, že? (Teda jestli to ještě platí.) Dejte si na čas pauzu od marihuany a alkoholu, případně dalších nelegálních drog, pokud je užíváte. Vyplatí se to. Při kouření marihuany (zvlášť v množství a frekvenci, kterou uvádíte), se vystavujete riziku, že se brzy vrátíte k heroinu, nebo v lepším případě vyměníte jednu závislost za druhou. Tedy: zkuste tři měsíce úplně a bez výjimky abstinovat a pak se s čistou hlavou rozhodněte, jestli a jak často budete kouřit trávu. Váš dosavadní styl mi připadá dost sebedestruktivní.
Opakuji nabídku osobní konzultace na tel. (02/803130), asi by opravdu měla smysl.