Pomoc synovi
Zoufalá
Jak můžu pomoct synovi se závislosti na pervitin, jelikož si nepřiznava že by měl problém. Říká že to má pod kontrolou což není pravda. Mohu ho nějak přimět k léčbě?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je velmi stručný. Těžko se dá tedy radit něco konkrétního. V každé situaci a v každé rodině je to trochu jinak a vždy je také trochu jiný vhodný postup. Většinou se ale dá něco vymyslet, najít cesta ke změně. Jen je třeba vše dobře probrat, zvážit všechny varianty. Na to je vhodnější osobní kontakt. Proto bych Vám nejlépe doporučovala objednat se na konzultaci do některého ze zařízení, poskytujících pomoc rodinám uživatelů.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)