marihuana v moci
simmmon
Dobrý den chci se zeptat jak dlouho je marihuana v moci a zda se dá nějak urychlit aby to nebylo zjistitelné a co mě čeká když mi ji najdou předem díky za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Simone, dobrý den.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit, podotýkám, že ale pouze velmi mírně. Zásadní pro detoxifikaci stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Co Vás čeká v případě prokazatelnosti, opravdu netuším. Nevím, kdo Vás bude testovat - těch možností je plno (rodiče, škola, zaměstnavatel, léčebna, policie v rámci silničních kontrol atd.), postihy tedy mohou být velmi různé.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK