Co teď?
Sedrik
Pervitin beru neco prez 2 roky (ted je mi 17). Ze začátku to bylo jen 1-2x za měsíc. Pak pravidelně 1x za týden. Teď si šňupnu 2x-3x za týden. Uz je to jiné než na začátku. Mám strach že jsem se stal závislím. Co mám dělat? Nechci se Pika vzdát ale taky nechci být jeho otrokem.

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte tohle je situace, kdy vám moc poradit nemůžu - je totiž evidentní, že se buďto budete muset pervitinu vzdát nebo se stanete jeho otrokem. Není rozhodně moc pravděpodobné, že by se vám podařilo to ustát tak, že si dáte třeba jednou za měsíc. Vaše obava, že je závislost nablízku, je asi správná. Takže moc možností nemáte. Budete muset zvážit, zda by nestálo za to se pokusit s tím přestat. Protože jinak vám hrozí, že to bude jen horší a ty zážitky ze začátku už se stejně nikdy nevrátí. Pokud budete chtít, tak zas napište a můžem zkusit vymyslet, co by se dalo dělat, když byste uvažoval o tom, že s tím seknete... určitě na něco přijdeme.