Superman,Třešně a ty ostatní
Ulala
Ahoj,chtěla bych se zeptat - vždycky když jedu na party, si vždycky kousíček extáze schovám a rozdrtím.moje sbírka teď osahuje asi 7 druhů různých talet a dohromady je to asi 1a čtvrt talety.je to nebezpečný, když to celé sešňupu?a co teprve, když si k tomu dám ještě trochu perníku?!chtěla bych si to nechat někde otestovat,na párty se za to platí?Díky.

Odpověděl:
Tak za prvé poradna nefunguje jako návod na to, jak brát drogy. Je třeba si uvědomit, že kombinování různých drog s sebou přináší vždy větší riziko nějakých komplikací nebo nepředvídatelných stavů. O kombinování různých druhů extazí platí to samé, vzhledem k tomu, že nevíte, co v které extázi může být obsazeno. V případě, že by nějaká extáze obsahovala nějakou ze zvlášť nebezpečných drog (PMA, 4-MTA, DOB), mohlo by snadno dojít k velmi závažným stavům. Pokud k tomu jeste přidáte pervitin, jde o velký hazard se zdravím a možná i se životem. Pokud máte zájem o otestovaní tablet na parties, tak skutečně na některých vybraných akcích jsou zdarma k dispozici kvalitativni testy extází jako součást preventivního a harm reduction programu (více informaci na www.extc.cz). Bohužel tyto testy jsou pouze orientační a v podstatě mohou odhalit pouze přítomnost určitých látek nebo tabletu, která žádné z těch látek, na které činidla reagují, neobsahuje (více na www.extc.cz, rubrika XTC testy). V případě, že byste chtěla podrobit celou tabletu kompletním laboratorním analýzám, které odhalí přítomnost v podstatě všech látek a zjistí i jejich celkové množství obsažené v tabletě (viz www.lf3.cuni.cz/drogy, link vstup do databaze), obraťte se na mne palenicek@pcp.lf3.cuni.cz a dám k dispozici více informací o tom, jak kvantitativní analýzy probíhají. Ještě jednou bych rád zdůraznil, že bych vřele nedoporučoval, abyste tento mix testovala na sobě či někom jiném.