jak dal
jaja
STALE MYSLIM NA SYNA ,KDE JE CO JI KDE SPI...VSICHNI I POLICIE RIKA NEREAGOVAT NA SMS ,NEBRAT TELEF. VYHNOUT SE TAK JEHO OPETOVNYM VYCITKAMA SVADENIM NA ME SVYCH PROBLEMU,.
PREMYSLELA JSEM ZDA ZA NIM JET A ZKUSITSI PROMLUVIT ,ZPET DOMU HO NEVEZMU PROTOZE V TU CHVILI PRIJDOU EXEKUTORI A BOJIM SE ZE BY SE JEHO AGRESE ZOPAKOVALA,VYSTUPY ,OSTUDY...NA DRUHOU STRANU SI RIKAM KDYŽ JSTE NA ULICI BEZ JIDLA BEZ SPANKU V PISTELI JAK MUZETE NEKDE ZACIT PRACOVAT VZDYT TAKTO SE NA TY NOHY TUPLEM NEPOSTAVI,,ZACNOU ZIMY ,MRAZY,V TYDNU PSAL SMS MAMO PROMIN PRIJED PRO ME CHCI BYT DOMA,PO TOM VSEM SLOVO PROMIN,JE MALO SAMOZREJME JSEM NEJELA ,NEODPOVEDELA ,NIC ,VOLA A JA NEZVEDAM TELEFON,ALE CO DAL ,PRED TYDNEM JSEM MU REKLA NAPOSLED ZE ZARIDIM LECBU ODVEZU HO,ON ZE NEJSEM NORMALNI AT SE LECIM SAMA ZE ON JE OK A NENI FETAK...JE TO TAK TEZKE UZ 10 MESICU NA MOU PSYCHIKU ,ZITRA JDU K PSYCHOLOGOVI ,ALE SYN MA JEN ME ,NIKDO JINY MU NEPOMUZE MYSLITE ZE ROZHOVOR S NIM BY MEL SMYSL ??????

Odpověděl: Markéta Kordová
Jájo, zdravím Vás.
Chápu, že jste v opravdu těžké situaci, také chápu, že obavy o syna jsou silné. Tak jak jsme Vám opakovaně s kolegyní psaly, stejně tak jak Vám řekli v Káčku, policie a psycholog, je třeba ustát jeho nátlak, být důsledná ve svém postoji a z něho neuhnout.
Netuším, co přesně máte na mysli zmíněným rozhovorem. Můžete mu zopakovat/připomenout, že pokud bude ochotný se léčit, pracovat na sobě a na své úzdravě, převezme za sebe zodpovědnost, pak jste mu ochotná pomoc, ale za těchto podmínek ne. Do ničeho jiného doporučuji se raději nepouštět.
Je dobře, že máte psychologickou podporu, o všem co prožíváte a co se Vám honí hlavou, otevřeně hovořte. Uleví se Vám, dostanete podporu...
Přeji dostatek sil!
MK