pomozte mi!!!!!!!!!!!!!!
Domenika20
chtela jsem se zeptat, asi pred 9 mesici jsem jezdila na techno party a tam jsem si davala male cary perniku jen tak do pohody, ale nekdy mi to nesedlo...taky nekdy i extazi..a huleni...ale jednou kdyz jsem byla v patek pak i v sobotu na akci tak jsem v sobotu malinko pila a pak jsem si dala malou caru....a zacalo me byt na umreni telo chtelo chodit ale srdce to nezvvladalo....porad nejaky stavy a myslela jsem ,ze umru....od te doby se bojim jit nekam bavir....neceho se jen napit odtrhla jsem se od kamaradu co jezdi dal na party...uz nejsem to co driv....porad se bojim, ze se mi ty stavy vrati a hodne se jich bojim, ale ja uz nechci byt tak nudna a chtela bych se jet nekam pobavit....jednou kdyz jsem to zkusila jsem musela utect jak tam bylo moc lidi...vsechno se mi zacalo vracet jak jsem na to hodne myslela...;o(( a behem 5 minut jsem utekla...mam sileny strah z lidi, ze mi chteji dat nejakou drgou do piti.....no zitra razim na zkousku na jednu obrsovskou party tak jsem zvedava....hlavne mam problem s nizkym tlakem......prosim vas porad te mi ja uz tohle nezvladnu ja se bojim a mam strah.....moc dekuji ;o))

Odpověděl: Bára Orlíková
No, jak si tak čtu váš dotaz, tak nevím, jestli je nejmoudřejší nápad pokoušet se to přetlouct tím, že půjdete na další party, navíc s vědomím, že je to velká akce, kde budou davy lidí... když víte, že se vám potíže mohou vrátit. Být vámi bych si spíš dala od těchle akcí a taky všech drog pauzu, uvidíte, jestli se to srovná nebo ne. Protože to se prostě může stát, že se dostanete do takovýchto psychických potíží, když nějakou dobu berete pervitin, extázi. Pokud tyhle věci vysadíte, za nějaký čas se to sice zpravidla upraví, ale taky existuje jisté riziko, že se to samo od sebe do pořádku nedá a pak je na místě vyhledat nějakou odbornou pomoc. Protože by byla škoda se v tomhle potácet, když existují cesty, jak to řešit. Pokud si o tomhle budete chtít povídat dál, tak zas napište. A doufám, že si tu návštěvu té obrovské party ještě rozmyslíte. Nemuselo by vám to sednout. Ale to vy víte.