Bratr se zblaznil.
Karolína
Dobrý den,
Mám podezření na to,že můj bratr něco bere. Ze dne na den začal být úplně jiný člověk. Přestal spát a jíst hubne. Plánuje moc věci do budoucna jak vydela peníze otevře si firmu a tak uplne mu přeskočilo. Všechny nás ujišťuje o tom že se budeme mit skvěle a uz nebudeme muset pracovat. Nespal 6 dní v kuse pak to s nim seklo a odvezla ho sanitka a zase nespal. Ted na chvíli teda usnul. Ale bojim se že udělá něco rodičům ja uz tam s nimi nebydlim. Kazdymu vyhrožuje ze je poboda a zastřelí ze si klidne pujde sednout. Nevim co s ním. Jak to mame řešit? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Karolíno.
Pokud by bratr byl v ohrožení nebo svým chováním okolí ohrožoval, tak neváhejte a opět volejte záchranný systém.
Zde základní info pro blízké osoby uživatelů drog: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále by bylo rozumné se co nejdříve spojit s nějakým zařízením, které pracuje se závislostmi a v osobním kontaktu více a podrobněji probrat situaci, doplnit si informace, zkonzultovat co a jak dál. Rádi Vás vhodně nasměrujeme, ale potřebovali bychom vědět, odkud jste, jaká větší města máte poblíž. Určitě ještě napište, obratem Vám pošleme kontakt.
Zdali je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a blízké:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, přeji, aby se situace zlepšila. V případě potřeby můžete napsat kdykoliv znovu.
S pozdravem MK