nástup
vala.26
Dobrý den.
Zajímalo by mne jaké jsou podmínky pro přijetí do léčebny drogově závyslých,zda mohou sami od sebe léčbu ukončit.Také by mne zajímalo zda je možné během léčby vyřídit si sociální dávky. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Netuším, o jaký typ léčby byste měla (případně někdo blízký) zájem. Nejjednodušší je vždy obrátit se na Kontaktní centrum a nechat si se vším pomoci (nástup na detox, v návaznosti léčbu).
Léčba drogové závislosti je založena na dobrovolném vstupu (pokud se nejedná o soudní nařízení), takže pokud někdo jde do léčby sám a dobrovolně, může z léčby kdykoliv sám zase odejít.
Sociální dávky zařídit jdou, většinou se pak z nich hradí pobyt v terapeutické komunitě.
Jestli víte, kam byste Vy (nebo ten koho se léčba týká) chtěla jít, tak napište znovu a upřesněte kam, pak lze podat více informací.
Mějte se zatím fajn, MK