Pracovníci
Cora
Ahoj. Bude mi teprve 17, ale "nadchla" (nevim, jestli je to to správné slovo) mě práce s lidmi, kteří mají něco společného s drogami. Chtěla bych se této problematice v budoucnu věnovat. Je proto nutné absolvování nějakých škol či kurzů. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Monika.

Odpověděl: Hana Stradalová
Zdravím Vás, Moniko, nevím přesně, jak to je v ostatních organizacích, ale u nás v SANANIMU máme podmínku, aby lidé, kteří u nás pracují jako zaměstnanci, byli staří minimálně 21 roků. Dále existuje možnost k nám přijít na stáž, ale tam je věková hranice od 18-ti let. Je mi líto, ale budete si muset ještě chviličku počkat. Co se týče vzdělání, obecně se dá říci, že není podmínkou nástupu vysokoškolské vzdělání v oboru, ale je určitě výhodou, když máte vystudovanou alespoň střední školu nebo vyšší odbornou školu se sociálním zaměřením, psychologii, speciální pedagogiku, nebo něco podobného. Samozřejmě nároky na vzdělání se můžou v jednotlivých zařízeních lišit. Určitě bych Vám doporučila, až se jednou budete ucházet o zaměstnání, jednotlivá zařízení telefonicky zkontaktovat a zeptat se na podmínky nástupu.