LSD
smile
dobry den,chtela bych se zeptat jak presne se uziva LSD?dava se pod jazyk?a co se presne deje(s papirkem)jak se dostane do krve??je LSD vhodnej do klubu??je po nem nejaky dojezd?diky

Odpověděl: Jakub Minařík
LSD patří mezi silné halucinogeny a je to látka která se vstřebává z dutiny ústní a ostatně i neporušenou kůží. Odtud se pak dostane do krve. Ohledně vhodnosti jeho užití vás musím zklamat - do klubu je ZÁSADNĚ NEVHODNÝ, neb rizika, ketrá užívání provázejí (jmenoval bych např: možnost nepřiměřené reakce v intoxikaci, pád z výšky pro halucinace, ale i přetrvávající psychotické potíže které mohou skončit dlouhodobým pobytem na psychiatrii) - jsou poměrně značná. Myslím, že to co se chápe pod pojmem dojezd se obyčejně nevyskytuje, ale mohou přetrvávat některé psychické obtíže. Pokud chcete LSD pojíst a vyrazit do klubu - tak to dobře zvažte. Může to být totiž celkem snadno neošklivější večer ve vašem životě.