problém se setrou
Klara
Dobrý den.
Moje sestra bere pervitin a má dvě malé děti. Vůbec nevím co mám dělat, dívat se na to je děs, bojím se že se jim něco stane, zase ale nechci je jít udat na sociálku. Zkrátka nevím co děLAT, JSEM ZOUFALÁ!
Klára xxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Kláro, zdravím Vás.
Chápu, že Vás situace kolem sestry znepokojuje. Dřív než cokoliv uděláte (hlášení na OSPOD - Orgán sociálně-právní ochrany dětí) doporučuji vše, co je aktuálně třeba probrat v osobním kontaktu.
Můžete (pokud je Vám Praha blízká) využít naše ambulantní zařízení specializované na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog, zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Nebo se přímo o vhodném postupu poradit s kolegyní, která se zabývá matkami/uživatelkami,  níže kontakt a další info v odkaze.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu
PhDr. Ilona Preslová
Telefon:    +420 220 80 31 30
+420 702 036 237
Email:  pece.dite@sananim.cz
http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu.html
Prostudujte informace v odkazech, pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK