Jak postupovat dál?
Cutie
Dobrý den,
můj přítel opět začal užívat pervitin, buď z alobalu nebo snupe... Už jednou se mu povedlo se z toho dostat, tenkrát jsem se s ním rozešla, protože to užívání bylo silné, bral každý de,kromě perníku také heroin, koule, o ostatních ani nevím, jen si nikdy nepichal. Po roce jsme se zase dali dohromady a já jsem na to teď přišla, myslím si že to užívá pravidelně ale ne tolik jako dřív. Jede v tom asi tak rok, co si myslím. Samozřejmě mi to nakonec přiznal a slíbil že přestane, že to chce zvládnout a že mě nechce ztratit. Beze mě by do toho zahucel úplně a bůhví jak by dopadl...nevím jak mu mám věřit, uvažuji na občasných nepravidelných kontrolách testy. Mám dojem že hned druhý den co mi slíbil že skončí byl sjetej, nevím tedy jestli to mám s ním brát vážně, jestli to vůbec má cenu se snažit ho změnit, když asi sám nechce.. Mrzí mě že do toho spadl znovu, stačí aby se dostal k lidem od kterých to může sehnat a je v tom. Nemá moc silnou vůli a já nevím co dělat, jestli s ním zůstat a snažit se dal nebo odejít.. Miluji ho, ale toto mě velice trápí.. Co mám dělat?
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Zřejmě omylem jste zadala zcela totožný dotaz 2x - dotaz vedený pod kódem č. 531511 byl odpovězen, pro jistotu kopii odpovědi přikládám i sem.
Mějte se fajn, MK
Kopie:
Doporučuji prostudovat základní informace pro blízké osoby zde na našem webu:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Dále pak spojit se s Poradnou pro rodiče a partnery a vše další řešit v osobním kontaktu, kde přece jenom můžete lépe využít poradenských služeb ohledně vhodné komunikace, motivace apod. Vždy jde o velmi individuální záležitosti, na každého funguje také něco jiného, je rozumné to více a podrobněji probrat. Nejenom, že si doplníte informace, ale je to i určitá forma podpory, protože pomáhat někomu z drog opravdu není procházka růžovým sadem.
Zdali jste z Prahy, můžete se obrátit na naše zařízení a s kolegy vše potřebné zkonzultovat. Dají se využívat i společná sezení s dalšími partnery a rodiči, kde si vzájemně vyměňují své zkušenosti a podporují se.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5, Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poskytujeme bezplatné a nezávazné služby, více se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde úplně jinde a Praha je problém, tak napište a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás odkázat jinam, kde by Vám pomohli se v této nesnadné situaci zorientovat, podpořili Vás a pokusili se Vás vhodně navést jak vše přicházející řešit.
Mějte se zatím hezky, přeji, dostatek sil!
S pozdravem MK