akutní stav
ivojtovka
Dobrý den,
moje 17.letá dcera má vážnější problémy, antidepresiva ji nezabírají, neboť pije dost často alkohol, a krom toho, se toulá ne jen po nocích, ale i krade peníze ne jen rodině, ale i návštěvám, . Tento víkend byla od pátku nezvěstná, bez mobilu.
Měla se vrátit v sobotu dopoledne, a objevila se v neděli odpoledne.
Kromě alkoholu, kouři i marihuanu. A neustále celou rodinu klame, a obelhává.
Mě dokonce ukradla doma celou kabelku i s peněženku s doklady a 800,- Kč , bylo to někdy v lednu, a teprve tento víkend mi to rodina prozradila. Syn u ni našel všechny ty doklady před 3 měsíci, zatím co Já žila celou tu dobu v domnění, že jsem tu kabelku ztratila v obchodě.
A proto myslím, že je na čase zvolit nějakou účinnou léčbu, nejlépe v některé léčebně, dokonce se tomu nebrání, i ona sama zájem projevila, bojíme se aby neskončila jednou v kriminálu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je pozitivní, že i dcera uznala, že je potřeba situaci nějak řešit. Druh léčby je dobré vybrat hodně pečlivě a s ohledem na všechny okolnosti její i rodinné situace. Proto by bylo nejvhodnější, kdybyste se společně došly poradit osobně, do některého z center, která poskytují pomoc rodinám uživatelů.
Pokud je pro Vás dostupná Praha, pak mohu nabídnout konzultaci u nás v Poradně pro rodiče SANANIM, Žitná 51, Praha 1, tel. +420 739 268 527.
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud by to pro Vás bylo daleko, pak nepište, které město máte poblíž, pošlu Vám jiný kontakt.