Neurol-dlouhodobé užívání=závislost
Eva
Dobrý den,je mi 59 let a zhruba 20 let užívám neurol. V současné době 0,5 mg denně. V posledních 3 letech jsem vystavena větší zátěži a občas přidám 0,25 mg. Z důvodu bolesti zad jsem navštívila neurologa (v minulosti dokázal skvěle \"napravit\", ale též mi naordinoval antidepresiva-ta v současné době neužívám). Byla jsem u něj minulý týden - nalepil mi tejp a doporučil vysadit všechny léky (na vysoký tlak,cholesterol,nebrat léky od bolesti-zejména ibalgin...). Navrhl mi pomoc s vysazením neurolu a to tak - ne postupně, ale ze dne na den - je něco takového vůbec možné? V minulosti jsem se na Vás obracela s dotazem a sdělil jste mi, že to může trvat třeba i jeden rok s tím, že nebudu i několik měsíců schopna vykonávat práci. Mockrát děkuji za odpověd. Eva

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Evo.
Komunikovala jste před tím s kolegou MUDr. Minaříkem, ten je bohužel teď pracovně zaneprázdněn. Jelikož potřebujete pouze kontakt (viz skrytá poznámka), dovolím si tedy odpovědět i když nejsem lékař.
Psychocentrum Zlín
Osvoboditelů 91
Zlín
(centrum se nachází v budově firmy ANTA, v přízemí je pobočka OBERBANK)
Tel.: 577 220 634 (pevná linka), 737 038 850 (mobilní)
Email: info@psychocentrumzlin.cz
Asistentka: Jana Dolanská
Možnost komunikace přes email:
michalpernicka@seznam.cz
pavelkonecny@email.cz
karin.konecna@aproxy.cz, tel.: 737 921 293
t.stokrova@seznam.cz
Další info v odkaze: http://www.psychocentrumzlin.cz/
Pokud by tento kontakt nevyhovoval, můžete se podívat do databáze odborných pracovišť, odkaz níže:
www.drogy-info (v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh - AT ambulance nebo Psychiatrická léčba).
Mějte se hezky, přeji ať je léčba úspěšná.
S pozdravem MK