test a kyselina citronová
tony
Dobrý večer chci jse znova zeptat myslel jsem že bych kamarádovi poradil aby do nádoby na moč přidal kyselinu citronovou(citronku) myslíte že by to pomohlo jelikož jse tyto testy řídí podle PH ? :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás opět.
Omlouváme se, ale rozhodně se nechceme dostat do situace, kdybychom měli radit jak znehodnotit orientační test. Tato Drogová poradna má trochu jiné poslaní a vychází z etických principů.
Také mi přijde zcela zbytečné riskovat s důvěrou rodičů o to více. Možná by stálo za to spíše rodičům vysvětlit, že pokud kamarád THC přestal užívat, budou ještě v řádu dní testy z tělních tekutin s největší pravděpodobností pozitivní. Chápu a umím si představit, že to možná nebudou rodiče chtít úplně slyšet a budou se obávat, že jde o klam, nicméně se mohou s dotazem obrátit buď na nás (jako jste to udělal Vy) nebo přímo osobně na naši Poradnu pro rodiče, viz kontakt a další info v odkaze níže.
V případě, že nežijí v Praze, mohou se s kolegy spojit telefonicky.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Doporučuji nevymýšlet strategie, které by v samotném výsledku mohli kamarádovi spíše uškodit nežli pomoci.
Můžete rodiče na náš klidně nebo na kolegy (viz kontakt) odkázat.
Mějte se hezky, s pozdravem MK