zrychlení odbourání thc z moči
tony
mám kamaráda který byl pravidelný kuřák mariuhany ale díky mé promluvě a vyhrožováním od rodičů že ho vyhodí z bytu přestal, ale jeho rodičem mu řekli že mu po dobu 14 dní dají test na thc zřejmě na moč a nezajímá je že tráva v moči působí déle potřebuju poradit jak mu pomoct nejlépa jak zařídit aby se mu thc z moči odbouralo co nejdříve děkuji. :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se bude kamarád držet abstinence, pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, (případně sauna a pití čistících čajů) může se tento proces mírně urychlit, ale opravdu pouze velmi mírně. Zásadní pro detoxifikaci platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Kamarád se může mrknout na tento web: www.koncimshulenim.cz  - je tam plno užitečných informací, také se může přihlásit na on-line léčbu, mohlo by mu to v další abstinenci pomoci.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK