MUDr. Minařík
sweet
ty ses asi velkej drsnák co? v posledni dobe mi vase reakce pripadaji dost arogantni... měl byste s tím něco udělat, protože to není vhodné . děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud vám některé odpovědi připadají arogantní, tak se omnlouvám a beru to jako zpětnou vazbu, budu na to myslet při dalších odpovědích. Pokud vás zajímá, jakým mechanismem tvořím odpověď, tak to dělám tak že se snažím identifikovat cílovou skupinu (rodiče-experimentátoři-prvouživatelé-...), vážnost dotazu, resp. obtíží, duševní stav člověka který to psal a mnoho dlaších faktorů. Samozřejmě, záleží na tom jak se to autorovi podařilo předat do textu a mě z textu přečíst. Ale pokud si projdete moje odpovědi, zjistíte, že jinak odpovídám zoufalým rodičům, jinak experimentátorovi, který se mě ptá, jestli může závodně hrát fotbal a brát extázi, ... No možná jsem někdy opravdu tvrdý (proti arogantní se musím ohradit, aniž bych tím chtěl snižovat to co jste mi napsal), ale zase se snažím, aby odpovědi nebyli sterilní a měli i jiný dopad než informační. Ještě jednou dík, to co jste mi napsal beru vážně. Možná by mi pomohlo, kdybych věděl které odpovědi a co v nich se vám zdálo arogantní.