Souvislost epileptických záchvatů a užívání Extáze
Kačka
Můj dotaz je velmi specifický. Píši absolv, práci a zajímalo by me jestli uživatelé E mohou po užití mít epileptický záchvat, aniž by před tím epilepsií trpěli. Mohl by to být i ojedinělý záchvat, který by se již nikdy neopakoval?

Odpověděl: Jakub Minařík
Možné to je, jen pro záchvat je třeba více než usus EXT, protože i když EXT může vyvolat snížit práh pro vznik paroxysmu, asi těžko jej sama vyvolá u zdravého jedince. O paroxysmu bych uvažoval u komplikací po užití, nebo u lidí, kteří sice nemají dg. epilepsie a záchvat ještě neměli, ale v mozku nějaké to centrum dříme a ext v kombinaci s hudbou na party a světelnými efekty záchvat vyvolá. Záchvyt by také mohl vzbniknou v kombinaci odstranění inhibičního vlivu (například vysazení benzodiazepinů) a užití EXT. Stačí?