Cannabis sativa
bacon
Zajímalo by mě jestli je možné že se po dlouhodobé konzumaci této drogy snižuje itelekt, schopnost chápat, rychlost vnímání...zjednodušeně jestli se po trávě blbne Například u dlouhodobých konzumentů alkoholu později dochází k alkoholové demenci-stává se u marihuany něco podobného? má její kouření negativní vliv na mozek?

Odpověděl: Dana Holubová
Je to dokonce jisté. Ani to nemusí být tak dlouhodobé užívání, aby Vám marihuana dost snížila pozornost, zhoršila paměť, celkově Vás zpomalila a způsobila různé poruchy nálad. Nedá se mluvit o demenci, která se objevuje až po dlouhodobém a masivním užívání různých drog včetně alkoholu. Tyto změny jsou aspoň z počátku z většího vratné při dlouhodobé abstinenci. Rizikem marihuany jsou u k tomu disponovaných lidí i různé nepříjemné "psychotické" stavy u kterých se může stát že budou přetrvávat. Podívejte se do hesla Cannabinoidy. Pokud víc důvěřujete konkrétním zkušenostem uživatelů, doporučuju Vaší pozornosti mnoho z předchozích dotazů (zkuste vyhledávání - thc, tráva, marihuana, cannabinoidy, canabis ..)