mg
mory
může mít dlouhodobé užívání lex, diaz, stilnox, hypn. analg. na učení? Jedná se o cca 3 roky denně. Ted o zkouškovym se cítim pořád strašně unaená. Dříve tomu tak nebylo.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud užíváte výše zmíněnou kombinaci tak je s podivem, že se něco naučíte. Ony totiž tyhle léky kromě některých pozitivních efektů mají i efekt dementogenní. Tj. zhoršují kognitivní funkce. Takže pokud byste se chtěla něco naučit - stálo by uvažovat o vysazení.
Asi bych nedoporučoval do toho jít svépomocí - mohla byste si opatřit ošklivý odvykací stav. I s možností epileptických záchvatů. Takže bych skorem doporučoval detoxifikaci svěřit do rukou nějakého lékaře, nebo detoxifikačního odd.
Vzhledem k tomu, že po 3 kletech abusu výše zmíněných léků je závislost téměř nepochybná, tak pravděpodobně budete mít nějaké obtíže to bez léků vydržet. Takže kdybyste cítila potřebu, stačí se ozvat. :-) Držím palce. Vám i vašim zkouškám.