Otazka
R2
zdravim vas tam vsecky, chtel bych se zeptat jestli vadi kdyz si dam ext pokud beru antidepresiva, primo tedy Citalec 20 1tbl denne. No a pokud to vadi tak jak dlouho pred tim nez si dam ext bych je mel vysadit..diky moc za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že vaše otázka není nejlépe položená. Pokud máte předepsaná antidepresiva, tak užití extáze je naprosto nevhodné. Nejde o to, jak dlouho před užitím extáze byste měl vysadit anidepresiva, ale o to, že pokud máte zájem na účinnosti léčby antidepresivy, neměl byste je vysazovat vůbec bez vědomí lékaře, který vám je předepisuje a už vůbec ne uvažovat o tom, že v době, kdy je vysadíte, užijete extázi. Citalec sice nepatří mezi antidepresiva ze skupiny IMAO, v kombinaci se kterými je užití extáze životu nebezpečné, nicméně se vystavujete velkému riziku, že se vaše psychické potíže umocní. A pokud o tomto vašem jednání (vysazení anidepresiv a užití MDMA) nebude vědět váš lékař, může dojít k dalším komplikacím. Nevím, co od užití extáze čekáte, že máte v úmyslu něco takového?