XT3
Rada
V jednom klubiku se nam tenhle patek stala nemila vec.Pili sme pivko,zahulili travku a sli sme tancovat.Pak sme dopili jedno pivko,ktery bylo mezitim,co sme tancovali,na stole.Asi nam do nej neco nasypali.Pritel stravil hodinu na zachode.Byl zeleno-bilej s cernyma kruhama pod ocima a celou dobu zvracel.Kdyz sme vysli na vzduch,oba dva sme plivali bilou penu.A druhej den prisel peknej abstak.Muzete mi poradit,co by to mohlo bejt.

Odpověděl: Jakub Minařík
No nevím - takhle vám mohlo být po lecčems. I po tý trávě (a taky něco mohlo bejt v ní). Taky záleží na tom, jestli jste byli utlumení, nebo naopak. Ale když tak o tom přemýšlím - tak bych skoro typoval na reakci na tráva + alkohol. To asi dost podle toho, jak vám druhej den bylo. Kdyby to byl třeba heroin, druhej den by vám nebylo nic. (A není mi úplně jasné co myslíte tím absťákem.) No - važte své kroky, zkušenost už máte, ... :-)