je to normalne?
W&B
dobry den,sme dvaja studenti 1 rocnika na prfuk.skola nam nezabera vela casu a my nevieme ako ho stravit.cez den spiime,v noci spime a stali sme sa apaticky voci veskeremu okoliu.uz sa ani nevieme pre nic nadchnut,akurat sa ideme 1/2 krat do tyzdna poriadne opit.ale nie niekam na diskoteku,to sa nam nechce.My sa proste poriadne ozerieme na koleji a potom ideme zase spat.rano nas boli hlava a to je taka mala zmena.Dokonca uz nas nebavi ani onanovat. vecsina priznakov je na nas ako usita.samozrejme mimo toho nadobicka.je to s nami naozaj take zle?

Odpověděl: Jana Justinová
To vám opravdu nepovím, jak moc zlé to s vámi je. Ani moc nevím, jestli má váš dotaz vlastně co dělat reálně s drogami, nebo jestli jen máte pocit, že máte příznaky člověka, který bere, akorát že neberete!? Takže, zlé je to s vámi do té míry, jak zle se sami cítíte, a vypadá to, že docela jo. Myslím, že není účelem, abych vám já vymýšlela denní program. Asi musíte vědět sami, co by vás bavilo, co jste dělali, než jste přišli na školu do Prahy. Zkuste si to v hlavě probrat a určitě vás něco napadne. Nebo třeba zkuste sem tam vystrčit nos z koleje. A jestli je za vaším dotazem něco dalšího, co jste neřekli (co by souviselo třeba s tím, že jste se obrátili právě na nás), zkuste to napsat víc naplno, asi jsem to nepochopila. Zatím se mějte co nejlíp!