nejaky kontaktni sdruzeni pro rodice...existuje?
Nirome
Baro, dekuju za odpoved. Maminka je z Prahy9 Letnan. Osobne bydlim v zahranici a pomoci potrebuju hlavne mame, ktera se zacina odcizovat okoli, kvuli studu a komplikovanosti situace. Bratr se momentalne leci ambulantne a uziva Subutex. Jakekoliv kontakty beru, protoze pomoci neni nikdy dost.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejlepší bude, když se maminka obrátí na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 803 130, tam probíhají rodičovské skupiny. Nejlepší by bylo si nejprve zjistit telefonicky informace o tom, kdy a jak setkání pro rodiče probíhají, případně si předtím domluvit ještě s někým z pracovníků osobní schůzku. Můžete se obrátit na dr. Minaříka. Navíc, je to zařízení, které nabízí motivační skupinu pro klienty před nástupem do léčby a tříměsíční ambulantní léčebný program, takže by to mohla být nakonec i příležitost pro vašeho bratra. Když byste chtěla podrobnější informace, napište. Držím palce, vám, bratrovi i mamince. I situace, které na první pohled vypadají neřešitelně, se nakonec dají zvládnout. Je docela dobré mít při tom podporu a pocit, že o svých potížích, úzkostech a pochybnostech máte kde mluvit a nemusíte se za to stydět.