to AQUA XXX
lily
Ahoj Martino,dik za odpoved jsem rada,ze na me myslis,ale fakt nemam moc moznost psat,a abych zasla do nejaky kavarnicky jako normalni clovek to proste nejde,fakt mam strch z lidi a pripada mi,ze vsichni poznaj ze jsem zase smazila...To jen na okraj,od tyhle udalosti jsem svoji lasku uz nevidela,poslal mi zpravu ze me bude ignorovat,pak mi volala jeho mamca,at prijedu,ze nevi uz asi tyden co s nim je,tak jsem rekla ze mi na nam sice furt zalezi,ale ze nevim kde je ,ale vim jen to,ze ty prachy co rodicum ukradl ted nekde na bytecku profetovava se svejma spinavejma kamosema,dal jsem ji odsoudila za to,ze to oba celou dobu vedi a nic proti tomu nedelali!!!Poslala jsem jim pohled k vanocum a oni mi napsali sms,Takovej nanicovatej pokus...Mrzi me,ze mi od nej neprisla ani ta zkurvena sms..ikdyz to povazuji za nejmensi iniciativu kterou mohl projevit.Ja jsem si ted dala par akci na te posledni jsem se prekopla,vratili se moje "kamosky"z lecebny,kvuli nim mam ty vycitky svedomi,kvuli nim se cejtim jako masovej vrah tyhle planety,kamos mi oznamil za pri trose stesti ma 5let zivota,ja sama se nenavidim,libuju si v bolesti,ktera pomalu ale jiste nemizi ani po tom zlurvenym napalu.Byla jsem zas moc,ostatne jako kazdej vikend,ale neni to jako driv,uz se nebavim,vidim jenom ty skrabosky,divny vyjety ksichty a ty nejvetsi smazky kracej parketem jak kdybys jim patrila ty i ti ostatni a nejhorsi je,ze nekdy jim proste opravdu patris!Kdyz jsem se naposledy nastrelovala,kdyz jsem vytahla jehlu,tak mi po ruce zacala stejkat cerna krev,jako by tekla z moji ubohy duse,do ktery jeste vsichni kopou,ja vim zpusobila jsem si to sama,kvuli matru jsem ztratila nejlepsi kamosku,moc jsme spolu brali a jebali si do hlav pesimisticky veci,ze jsme usoudili,ze bude lepsi pro obe strany prestat se uplne vidat,ted kdyz se potkama zasmazime si jako za starejch casu,ale bohuzel nam to nedava to co kdysi,je to clovek kterej me stoprocentne zna a jeden z mala lidi co me rozumej a tak mi chybi,o mou lasku me pripravil pervitin,ukazal mi co dokaze jakou ma nad mym zivotem???moc a ze me znici.Driv jsem byla schopna toho co jsi udelala,ale ted uz urcite ne.Nemuzu nikomu verit,jsem zahnana do kouta a neutecu,matro me omezuje,vezni moji dusi,jsem spatnej clovek,ale tohle je muceni,radsi smrt,mimochodem mam 49kg nosim zas svy stary veci a vsichni na me mavaj "Hovado,jsi zpatky mi ti to rikali,ze dlouho nevydrzis"sakra ale ja fakt chtela!Ted se mi borti svet,svet co jsem si budovala..Uz nemam duvod bejt nekym lepsim,3roky si buduju zed mezi mymi dvema osobnostmi,je tak pracne vytvorene,ze se k tomu dobru nedostanu,a nenavist me samotne me utvrzuje v tom,ze tohle je muj udel,trpet,protoze jsem napachala tolik zla,ze tohle musim pokorne prijmat.Moje mama ma uz 2roky tuseni,ale zatim o tom nemluvime,prakticky jsme o tom ani nikdy nemluvili,o nicem,byla jsem v nasem vztahu zdrzenliva,nikdy jsem se ji nesverovala a kdyz se me pta proc placu,nepochopi,ze je toze sveta,z hnusu ve kterym umim chodit a ze sama sebe,kdyz se podivam do zrcadla nejsem to ja,ja sama se poradne nechapu,tak jak by me mohla pochopit mama,jedinej clovek co me bude mit rad i pres vsechny moje hrichy,jedinej clovek,kterej stoji za to a ja jsem zas jeji jedinej clovek kteryho ma a takhle si nicim svuj i jeji zivot.Propadam si jako neskutecnej srab,ze nedokazu rict ze kurva beru drogy,ale vim,za by ji to znicilo.Pisu basnicky muzes se mrknout na www.-bh.wronger.com a mam stejnej pseudonym lily,jinak mi muzes v pristim dopise napsat maila,abych ti mohla dat zatim telefon a nasledne bych to setkani uskutecnila,je to divny,ale jsem rada,ze jsi tady,casto na tebe myslim a doufam ze to zvladas,ale jen jednu otazku,veris si?Jmenuju se Zuzka.Mej se nadherne a vydrz,ja se ted zas taky pokusim aspon na mesic vysadit,treba zas prijdu na veci,ktery jsem potrebovala vedet uz davno,ale nespoleham se na to ikdyz to mam v planu. Pro Baru:K tomuhle asi neni co dodat... Ozvi se mi co nejdriv,cekam na to!Pa

Odpověděl: Bára Orlíková
Přeposílám váš vzkaz, i když jsem trochu na pochybách, jestli plánované setkání s vaší internetovou kamarádkou, o kteérm se zmiňujete, je v tuhle chvíli úplně ten nejlepší nápad, mám nějak pocit, že by to mohlo počkat přinejmenším do té doby, než se dáte trochu do pořádku stejně jako ona... Myslím, že by bylo na místě hlavně uvažovat o tom, jak s tou vaší nikoli růžovou situací naložït, abyste nepřišla opravdu o všechno, co ještě máte, což se tak občas lidem na drogách stává. Určitě existují řešení, jen musíte chtít. Není jednoduché se z toho vysekat, to vím, ale to, že se vám to nepovedlo na poprvé ještě neznamená, že už se vám s tím nikdy nepodaří nic udělat. Máte nejlepší příležitost se do toho pustit znovu, věřte mi. Kdykoli zas napište a uvidíme, co se s tím dá dělat. Zatím se mějte pokud možno co nejlíp. Bára