nejaky kontaktni sdruzeni pro rodice...existuje?
Nirome
Proste se snazim pomoci mame, ktera to ma s brachovou zavislosti opravdu tezky, neustale ho omlouva a taha ho ze spiny. A on ji zas dolu. A tak mne napadlo, ze kdyby si mohla popovidat s ostatnimi rodici, kteri jsou ve stejne situaci, nebo s nekym kdo by ji situaci mohl nejak objasnit, ze by to pomohlo, ale existuje neco takovyho?

Odpověděl: Bára Orlíková
Existují setkání pro rodiče, příbuzné nebo partnery lidí, kteří užívají drogy, zpravidla jsou to skupiny v rámci některého z kontaktních center nebo jsou podobné skupiny jednou ze služeb léčebných zařízení pro rodiny závislých, kteří jsou zrovna v tom zařízení v léčbě. Taky je možnost, aby se maminka (nebo i vy, pokud byste to měl/a zájem - možná byste získal/a inspiraci a informace, které byste jí mohla předat) došla poradit za někým z odborníků sama. Když mi napíšete, odkud jste, tak vám můžu poskytnout nějaké vhodné kontakty.