Nebezpečí
Bruno
Dobrý den Paní Orlíková. Vracím se zpět k mému rozpitvanému tématu ´´kombinace antidepresiv s metamfetaminem´´ vyjímaje skupinu prvků inhibitorů MAO. Na můj první dotaz jste v závěru odpověděla,že mé otázky mohou pokračovat. Proto se ptám? Tuhle kombinaci už jsem vyzkoušel.Ne proto že by mě zajímala. Léčím se antidepresivy a v tuto dobu jsem si chtěl udělat celkový rozborů pocitů,následků..intoxikovaného těla pervitinem. Ne že by mě bavilo brát drogy-to ne. Ale zajímám se o ně. Jak která na tělo působí,patřičně co způsobuje...? Věřím,že i Vy sama zabívající se drogovou problematikou musíte mít nějakou vlastní zkušenost,aby jste na vlastní tělo pocítila (udělala si vlastní názor) na účinnost drog. Měl jsem jen špatný pocit z experimentování MA když je mé tělo ovlivněno antidepresivy. Každopádně po mé dvoudenní jízdě jsem získal určitý obraz na tento druh stimulantu,rozepsal jsem si veškerý průběh intoxikace,střízlivění,následky apod. Děkuji Vám za vaši odpověd a někdy zase nashledanou. Bruno

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, mnoho informací o tom, jak probíhá intoxikace pervitinem, byste se bez rizik a komplikací dozvěděl z odborné literatury a dalších zdrojů. Nevím, jaký typ léků berete a na co přesně vám je lékař předepsal, nicméně vaše experimenty jsou v tomto období obzvlášť nebezpečné a nevhodné už jen z toho důvodu, že pokud máte psychické potíže, se kterými se léčíte, tak tuto léčbu užití jakýchkoli drog může velmi narušit a vašemu psychickému stavu to rozhodně neprospěje. Být vámi bych se přinejmenším po dobu léčby všem drogám vyhnula (a nejlépe i potom, protože je velké riziko, že se vám potíže při dalším užívání drog vrátí). No, navíc, pokud chcete, aby léčba antidepresivy měla nějaký efekt, tak by o tomhle vašem počínání měl vědět i váš lékař, aby mohl objektivně stanovit další postupy. Nevím, k čemu vám je podrobný zápis průběhu vaší intoxikace pervitinem, spíš to vypadá, že vás drogy baví a že se jich nechcete vzdát i přes to, že užíváte antidepresiva a vaše potíže se díky drogám mohou rapidně zhoršit. Zkuste to promyslet. A dávejte si na sbe větší pozor. Nemusíte mít zkušenost se všemi dostupnými drogami a psychickými stavy, nebývá to vesměs k nijakému užitku. Kdyžtak zas napište.