vaporizace
toxik
Dobrý den, mohl by jste mi prosím vás povedět něco o vaporizaci, tedy spíše o vaporizéru v souvislosti s kouřením marihuany? Pokud možno, kde se dá přístroj koupit, kolik stojí a třeba i nějaké internetové stránky blíže informující o výše zmiňovaném přístroji. Děkuji. Nashledanou

Odpověděl: Jakub Minařík
Vaporizér jest přístroj, ve kterém se marihuana jen ohřeje a tím se z ní uvolní účinné látky, které se inhalují. Oproti kouření je výhoda - inhalujete jen účinné látky, nikoli zplodiny - je to tudíž zdravější. Cena přístroje se pohybuje řádově v tisících, nejspíše proto, že teplotu je třeba dosti pečlivě regulovat - jinak se dojde k hoření, nebo naopak se neuvolní účinné látky.
Kde si můžete takovýhle přístroj objednat vám ale neporadím. Jsme poradna svým zaměřením protodrogová, nikoliv prodrogová. Také bych rád upozornil, že ostatní rizika a nežádoucí účinky (toxická psychosa, postižení kognitivních funkcí - lidově zblbnutí, poruchy potence u mužů, ...) spojené s kouřením marihuany zůstávají. Snižuje se jen obsah rakovinotvorných látek. Nemáte zač. Nashledanou.