drogy
yahoo
Naučí mi v kačku si šlehnout když přesně nevim jak naředit šnupání už nezabírá a mí kámoši jemom šnupou, je inzulínka jen na nároazový použití nebo jak,

Odpověděl: Bára Orlíková
Obávám se, že nevolíte ten správný postup, injekční aplikace je ten nejméně bezpečný způsob užívání, při kterém si můžete přivodit tolik nejrůznějších zdravotních potíží, že se vám o tom ani nezdálo. Zkuste nad tím popřemýšlet, jak to s tím braním vlastně máte.. A když už chcete trvat na tom, že budete brát dál, tak si nepíchejte a zůstaňte u šňupání, je to menší zlo. A pokud vás nepřesvědčím, abyste si nepíchal/a, tak v Káčku vám přinejmenším mohou poradit, jak si při injekčním užívání aspoň co nejméně ublížit (ale taky třeba s tím, jak s drogama přestat). Nicméně Káčko není k tomu, aby vás učili, jak si šlehat... A inzulinka je na jedno použití. Kdyžtak znovu napište, když k tomu budete chtít něco vědět. A buďte na sebe opatrný/á.