testy na extazi
houbicka
no, uz jsem jednou psala, ale zapomnela jsem svuj kod :-) takze....extazi neberu vubec pravidelne, ale ted o vikendu jsem si vzala dve pilulky, prvni asi v jednu rano, pak dalsi jsem snupla po pulkach tak kolem treti ctvrte...no a ted mam problem, protoze jsem zjistila, ze v patek mne budou brat moc asi...na testy....to ecko sem si vzala v sobotu po pulnoci no...pise se ze pry po trech dnech uz to v moci neni poznat a ze se ma pit hodne vody a brat vitamin C, co je na tom pravdy?? prosim odpovezte rychle nebo me mozna vyrazi ze skoly!!!

Odpověděl: Dana Holubová
To je tedy nepříjemné. Záleží taky na tom, co všechno v těch dvou pilulkách bylo a kolik toho tam bylo. Různé amfetaminy jsou v moči zjistitelné 3 až 14 dní. Samotná nezměněná Extáze (MDMA) se vylučuje močí a taky její metabolity vzniklé přeměnou v játrech, takže pokud budete hodně pít, máte větší šanci, že se z krve vyloučí dřív. Je pravda, že když je moč kyselejší (což způsobí třeba vitamin C), vylučují se některé látky víc. Taky je to ale pro ledviny větší zátěž, takže to chce pít opravdu hodně (2,5 - 3 l za den). Budem Vám samozřejmě držet palce, aby Vás ze školy nevyhodili. Bylo by ale dobré zauvažovat, jak jste se do téhle ošemetné situace dostala. Nechce se mi věřit, že po třetím užití Extáze a jinak nic, Vám hrozí testy a hlavně hned vyloučení ze školy, pokud budou pozitivní.