poradny
Paja
Dobrý den, Chtěla jsem vás poprosit o radu. Nevíte náhodou kde bych mohla sehnat mapu České republiky, na které by byla zakreslená jednotlivá protidrogová centra nebo drogové poradny. Pokud něco takového vůbec existuje. Nebo alespoň jejich seznam s adresami. Nebude to nijak zneužito, potřebuji to do seminární práce, která se týká drogové problematiky u nás. Předem děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Jejich seznam s adresami najdete v rubrice Kontakty ve sloupci vlevo. O mapě, na které by byla jednotlivá centra zakreslená, nevím. Navíc, nedokážu si ji ani moc představit, vzhledem k tomu, že nejrůznějších typů center, které se věnujjí problematice závislostí na drogách, je v součansoti už poměrně značné množství. Záleží na tom, co považujete za protidrogové centrum nebo poradnu, může to být ve spektru od AT ambulance, K-centra, nejrůznější poradenské programy přes psychiatrické léčebny až po terapeutické komunity, doléčovací programy... Takže, podívejte se do kolonky Kontakty a když by vám tam něco chybělo nebo byste chtěla vědět nějaké podrobnosti, pište.