marihuana
nemam_prezdivku
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat...V jedný knížce sem četla, že po kouření marihuany má člověk rozšířené zornice. Ale já sem jednou hulila něco vod kámoše- měla sem toho docela dost a pak sem měla zorničky hrozně malinký. Až nenormálně. A ten stav, co pak nastal sem nikdy po hulení neměla. Byla sem uplně mimo a všechno sem dělala mechanicky,chodila sem děsně rychle a vůbec sem nemohla přemejšlet. A pak sem měla hroznej strach, že umřu. Všechno bylo jakoby z dálky. Nevim, bylo to divný, když to končilo, tak sem usínala za chůze. Fakt mi to přijde divný.Je možný takhle vypadat po travce? Nevim, poraďte mi prosím, co to bylo, abych příště věděla. Jo a taky sem někde slyšela, že kouření opia není tak nebezpečný a návykový, jako jiný požívání. Je to pravda? Děkuju moc za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
No, vzhledem k tomu, že se jedním dechem ptáte na opium - tak asi tušíte. Osobně bych typnul, že ta tráva mohla obsahovat nějaký opiát. To hlavně vzhledem k těm zornicím a tomu usínání za chůze. Pokud jste náhodou ještě zvracela nebo pociťovala nevolnost - tak bych si byl diagnózou jistý.
Ohledně toho opia. Kouření je samozřejmě z určitého pohledu bezpečnější než např. injekční aplikace. Ale k závislosti vede stejně a stejně tak existuje možnost, že se předávkuje. To dokonce i tehdy, když bude jen součástí obohacené trávy. Pokud ho tam bude dost a nebo jste zvýšeně citlivá - i třeba proto že jste užila nějakou látku, která jeho efekt posiluje - např. rohypnol - může dojít k zástavě dechu a udusíte se. Stačí? :-)
P.s. Opium raději nekuřte.