Pervitin
Spaceface
Je možné,že po požití pervitinu může být dotyčná osoba zlá a nenávistná k okolí?Moje kamarádka občas bere P,dříve jsem to na ní nepoznala,ale teď to vždy poznám podle toho jak se ke mně chová..je nevrlá,slovně mě napadá až je mi někdy do breku.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pervitin může klidně fungovat i tak jak popisujete. Někteří uživatelé, hlavně ti co berou déle, po něm trpí stihomamy, takže si mohou myslet, že jim chce okolí ublížit, že je všichni pozorují nebo jsou proti nim. To může být i případ vaší kamarádky. Pokud vám vadí, jak se k vám chová, zkuste se jí vyhnout v momentech, kdy víte, že si dala pervitin. Taky byste si s ní asi měla promluvit o tom, jak se k vám chová a říct jí jasně, že vám to vadí.