jak jsem na tom?
Level3
Přeji pěkný den a mnoho těch, kterým pomůžete. Jsem jeden z těch, kteří padli do toho pytle kde všichni chtěli jen ochutnat.Zakusil jsem sílu pervitinu a dopřávám si ji již dva roky vždy s intervalem ne kratším jak týden,14 dní.poslední dobou se mi (jak se říká) naskýtalo čím dál více důvodů proč si vzít. Aplikuji drogu vnitrožilně. Nemám problém s odepřením drogy, jen jsem celou tu dobu měl pocit, že pokud se nestanu závislý nejsem v ohrožení. Dnes zcela zřetelně začínám chápat že čas přinesl své.Necítím zjevnou poruchu,jen mozek jako by změnil polohu.? Nebo se mi to jen zdá? Navždy? Jsem schopen adaptace? Mám velmi dobré postavení jak v práci,tak ve společnosti. Mám jedinný problém,možná jen (stíhu) že jsem si zapatlal mozek.Je to jen domněnka? Stačí toho jen nechat?Bral jsem to jako náhradu za nekouření, nepití,nic co by mi ublížilo více.Bohužel. Přiblížíte mi prosím jak jsem na tom? Předem Vám děkuji.Jan.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že skutečnost, že pervitin nedělá psychice moc dobře, zvlášť při dlouhodobějším užívání, je docela všeobecně známá. Takže bych vaši obavu, že jste si trochu nadělal v hlavě nepořádek, považovala za oprávněnou, s tímhle rizikem je třeba počítat, bohužel. Taky nevím, jak si představujete závislost, ale možná bych být vámi se nad frekvencí užívání, zvlášť pokud máte čím dál víc důvodů, proč si vzít, zamyslela a možná uvažovala nad tím, že přestat brát je lepší varianta než do toho vlítnout až po uši. To, že nejste v ohrožení nejrůznějšími problémy související s užíváním drogy, pokud nejste na droze závislý, je samozřejmě pitomost. Nevolíte taky zrovna nejbezpečnější aplikaci, doufám, že o rizicích injekčního užívání něco víte. Pokud přestanete pervitin užívat, je velká pravděpodobnost, že se to, co teď prožíváte, upraví. Jen je potřeba s tím začít co možná nejdřív, aby vaše dobré postavení v práci a ve společnosti nebylo za chvíli jenom vzpomínkou :-( Když byste chtěl k tomu další informace, tak určitě napište.