Kouření marihuany a čaje
Wegas
Chtěla bych se zeptat jaké následky na zdraví můžu očekávat, když kouřím tak jednou za 14 dní půl jointu. Cigarety vůbec nekouřím. Také by mě zajímalo jestli škodí kouření ovocného čaje a eukalyptu a jak moc je na eukalyptu silná závislost. Díky moc za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, co, užívání marihuany s sebou nese jisté riziko, ale nějaké zvláštní následky při téhle frekvenci usu bych asi neočekával. Samnozřejmě - můžete prožít špatnou intoxikaci a pořídit si nějaké psychické problémy - nečekal bych ale ty obtíže které souvisí s dlouhodobým intensivním usem. Doporučuju nekombinovat, a asi taky - o tom se nezmiňujete, uvažovat o frekvenci a množství užívaného alkoholu - pokud je to podobně jako s marihuanou a jiné drogy neužíváte - jste na tom lépe než velká část populace.
Ovocný čaj bych asi nekouřil. Nepřipadá mi to jako dobrý nápad. Ví bůh, co do toho míchaj. A mě přírodně identické látky zavánějí něčím, čím bych se mohl přiotrávit. Závislost na eukalyptu myslím nevzniká, stejně jako na ovocném čaji - jen stojí za to uvažovat o tom, že závislost je hlavně psychická záležitost a rituál kouření čehokoli může mít taky svou sílu. :-)