THC
Potvurka
Chtěla bych se zeptat, jak dlouo zůstavá THC v krvi a je - li to zjistitelné při normálních krevních testech nebo jsou na to potřeba testy speciální?

Odpověděl: Martin Konečný
Co se týče detekovatelnosti THC v krvi - tak podle některých zdrojů je to možné až půl roku po požití (podle druhu testu), většina zdrojů ale uvádí dobu mezi 30 až 90 dny; a co se testů týče, tak (nevím, co si představit pod pojmem "normální krevní testy" - v normálním krevním obrazu se THC neobjeví) každopádně ke zjištění THC v krvi je třeba užít testy speciální. Také se dají dělat testy na přítomnost THC v moči. Pokud chcete ještě více informací, můžete se obrátit na Toxikologickou laboratoř Na Bojišti tel.: 24 91 12 67 nebo Tox. informační středisko tel.: 24 91 92 93.