pro baru orlikovou
ganjamam
travu kourim pravidelne asi tak rok, le davam si mirne prestavky. uz jsem prochodil spoustu psychologu uz mi dost pomohly. to musim uznat. zbavili me pervitinu a extazi. ale to huleni ted je ho jeste takove kvantum kazdy o¨travuje nechces zahulit. ja bych i sel ale pak si rikam ze jsem si rekl ze do skoly hulit nebudu. pak nastame vikend a......... musim si proste neco dat. k tomu rozhodnuti delat ty prestavky me vede za prve kdyz jsem zhuleny nejsem mocschopny komunikovat s druhym pohlavim. a to me dost sere a za druhe papiry 1x jsem si dal 2 papiry a nejak se mi to vtom mozku usporadalo ze uz toho na me zacina byt moc. strasne rad papiruji ale pokazde kdyz jsi ho dam tak me to vtom mozku vzdy neco nakousne a ja pak na tim dlouho premyslim. a diky papirum nesnasim extaze a pervitin a zacinam si vic vsimat veci kolem sebe a neledim jenom na sebe. chtel bych hulit ale jenom pres ten vikend ale maminka mi to nedovoluje a porad mi dela testy na thc a na ma. a ja ji porat nedokazu visvetlit ze bych si tu travu obcas chtel zahulit. proste prilezitostne. uz mi tyx testy dela asi pul roku. dlouho jsem ji daval cizi moc ale jednou kdyz jsem dosel domu zhuleny tak to na me poznala a dala mi kelimek ad se jdu pry vycurat takja jsem ji rekl ze klidne a do kelimku jsem ji nabral vodu a ona pozanala ze je to voda. tak mi rekla ze dalsi testy mi udela za mesic a to je toho 13,10,2002 a od te doby jsem se snazil prestat ale........ nejak mi to nejde nebo spis nechci a kdyz budu pozitivni tak to zase vyzvani cele rodine a aj pujdu na detox. a tam se mi moc nechce ale ani se mi nechce prestat hulit. chtel bych ji to nejak vysvetli ze se radsi skourim naz abych se nekde ozral a pak mi bylo spatne. a jeste takova mensi informace tatka meho tatky se v 36 uchlastal muj tatik taky chlasta a tatik moji mati chlasta a mati mojeho tatika ta brala tak 10 let uklidnovaky ve velkem. no proste rodinka k pohledani i kdyz na tom financne nejsme spatne!!!! chtel bych huli pomoooooccccccccccc!!!!!!!!!!!!! co mam delat strasne rad se smeji a umim se smat i bez huleni ale s huleni je to bomba a s papirama je to jeste vetsi bomba. zatim se mejte a dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak koukám, že je toho trošku víc, než jste stačil napsat do toho předchozího dotazu. Vypadá to, že vám LSD a tráva fakt neprospívá. Což teda úplně neprospívá asi nikomu, ale pokud jste navíc předtím bral perník a extázi, tak byste si na to měl dávat obzvlášť pozor. Pokud chcete kouřit dál, tak musíte počítat s tím, že neujdete všem těm obtížím, které popisujete - od toho, že musíte podvádět při testech nebo se obávat následků, když budou pozitivní, asi to vám při učení do školy taky moc nepřidá, dělá vám to trochu nepořádek v hlavě... kterou byste měl dalších experimentů s drogama spíš ušetřit. Tím nechci rozhodně říct, že byste měl pít alkohol místo hulení. Ale to, co předkládáte jako argumenty pro a proti kouření trávy a braní tripů, mi vyznívá tak, že těch proti je daleko víc. Zvažte, co vlastně chcete. Asi jsem vám nedala odpověď na všechno, co jste chtěl, ale je to na delší povídání, než jen na stručnou odpověď v poradně. Kdyžtak mi napište na můj mail aftercare@sananim.cz a zkusíme nějak společně vymyslet, co se s tím dá dělat :-) Bára