přes co filtrovat nášleh
myš23
co použít k přefiltrování pervitinu když nemám zrovna filtry z káčka? Filtr z cigarety, vatu, nebo raději nic? nebo je něco jiného vhodného, co bývá běžně po ruce?
Díky za odpověď

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den.
Nejlepší filtry pro filtrování "nášlehu" jsou Sterifiltry, což je takový přípravek, který se namontuje na inzulínku a natáhne se nášleh. Bližší info naleznete po registraci na stránce eDekontaminace.cz, v sekci "knihovna". Zde si můžete stáhnout pdf Dekontaminace "s rukou na obálce". Nebo na stránce exchangesupplies.com, kde si je můžete objednat a zakoupit. V KC se objevují spíš vzácně, k dosažení jsou zatím jen v KC Sananim (Praha) A KC Semiramis (Mladá boleslav) - pro širší distribuci je to dosti (zatím) nákladná záležitost.
Pokud nemáte vatové kuličky z KC, použijte tzv. "uchošťour" 100% cotton (bavlna), kterému se vyvařenou žiletkou, či skalpelem odstřihne bavlněná špička (nesahat rukama!!!použijte chirurgické rukavice)-při styku filtru s kůží dochází k přenosu bakterií na filtr, a tak se dostávají infekce do krve, zejména hrozí onemocnění endokarditidou-zánětem srdeční výstelky, poškozeny bývají zejména srdeční chlopně. Bakterie z kůže nesmyjete ani mýdlem!
Vatu zásadně vylučuji, neboť se musí sežmoulat, aby vůbec filtrovala. Hrozí polámání vláken (vata je směs celulózy a bavlny) stejně jako u filtru z cigaret (celulóza, chemické příměsi v cigaretách a filtrech), který nedoporučuji ze stejného důvodu.
Buďte při filtrování opatrný. Pokud to jenom jde, zkuste určitě intravenózní aplikaci omezit, případně zkuste přejít na polykání, šňupání, nebo kouření (pervitin, heroin), nebo cucání (subutex, suboxone). Přičemž poslední jmenovaná aplikace je nejméně riziková, a droga přechází ihned do krve.
Mějte se hezky
A.Termer