metadon
Sandra
Dik za odpoved...ja uz za sebou mam dva detoxy a tri ustavni lecby, ale bezvysledny a snazila jsem se vzdycky, ale podle vas mozna malo. Tak nevim, potrebuju furt vic a vic a vlastne nezvladam nic. Na ty sezeni bych chodila, ale jsem mimoprazska a u nas krome kacka nic nemame . Dik za odpoved, Sany..

Odpověděl: Bára Orlíková
Nemyslím si, že jste se snažila málo. Jen možná zrovna ten typ léčby, který jste absolvovala, nebyl ten, který by vám vyhovoval nejvíc. Nevím, jestli jste třeba zkoušela uvažovat o léčbě v terapeutické komunitě nebo jestli jste v takové léčbě byla. Ale podle toho, co píšete, bych si myslela, že by to pro vás mohla být dobrá příležitost. Metadon nechte zatím stranou, určitě jsou i jiné možnosti. Nevím, odkud přesně jste, tak vám teď nemůžu poskytnout kontakt, který by byl nejvhodnější. Ale můžeme zkusit společně vymyslet, co by pro vás teď bylo nejlepší. Napište mi kdyžtak na můj mail aftercare@sananim.cz. Držím palce, nezoufejte, na něco přijdem :-)