pervitin
Crocky
Ahoj,mám docela velké dilema.Byla jsem závislá na pervitinu(brala jsem ho intenzivně jehlou oůl roku od poloviny 1999 a pak skončila na dvouměsíčním pobytu),po pobytu jsem chvíli abstinovala,měla jsem cca čtyřikrát recidivu s pervitinem(naposled v lednu 2001),nicméně od podzima 2000 jsem až do června minulého rolu intenzvivně brala mdma,marihuanu,občas i toluen.Nyní už přes rok chodím s přítelem a abtinuji,začala jsem chodit i na doléčovací skupińy.V poslední době mám však velké chutě na P,zdají se mi o tom pravidelně sny,které vždy skončí tak,že si to vezmu.Došlo to tak daleko,že se snažím přítele přesvědčit,že bych si to chtěla dát jednou-naposled.Věřím,že teď už mám vůli tak silnou,že bych se"nerozjela".Přítel jde až do krajnosti-prý to chce vyzkoušet též,což v žádném případě nechci.Poraďte co dál...Díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Mohu-li mít dobrou radu - mluvte o tom na doléčovací skupině a dohodněte si i individuální sezení i s partnerem. Jinak mám dojem, že budete brát oba. Závislost je potvora a jakmile vám to ujede, tak jste v ... Doslova a do písmene.
Jen na vysvětlenou - on je podzim - stíny jsou stínovatější - dýpa čeká za rohem ... To je doba, kdy se má leckdo chuť intoxikovat. Tak si dejte pozor. Zahodit rok abstinence a spoustu práce by byla škoda. Velká škoda.
Držím palce, ať to ustojíte. :-)