konopi II. ... nootropika
Danuška
to konopí sem se ptala pro to,že sme se o tom dohadovali ve škole, já sem říkala že myslím že se nemůže pěstovat ani pro okrasu a náš drahej profesor říkal že si myslí že může. Podle mě e to fakt blbost,protože se dá asi jenm těžko dokázat že je jenom pro okrasu. Ikdyž myslím že je to celkem hezká rostlinka. Ještě bych se chtěla zeptat který nootropní látky jsou nejúčinější?? Mám hrozný problémy s učením. Teď sem brala guaranu, ale ta mě vůbec nepomohla. Dík

Odpověděl: Bára Orlíková
Jen na dovysvětlení. Pěstovat konopí pro okrasu není nelegální. Krom toho se například konopí pěstuje ve velkém pro průmyslové účely, legálně. Jen je prostě těžko představitelné, že by se někomu podařilo obhájit, že kytku, kterou má na balkóně, si pěstuje pro okrasu... A k těm nootropním látkám. Hodně informací můžete najít na těchto stránkách. Asi vám nejsem schopná odpovědět, které z nich jsou "nejúčinnější", nevím, jaký výsledek čekáte. K tomu, abyste nějakého výsledku dosáhla, je nutné je brát dlouhodobě, řádově po několik týdnů, nestačí si je vzít třikrát a čekat nějaký efekt :-) Navíc, je dobré neužívat po tu dobu žádné další psychotropní látky včetně alkoholu... :-) Krom toho, nejsou to látky, jejichž efekt se projeví nějak výrazně. Když by vás k nootropním látkám zajímalo ještě něco, co nenajdete v odkazu nebo se budete chtít dozeptat na něco konkrétního, pište.