GANJA
ganjamam
chtel bych prestat korit ganju. uz se o to snazim 3 tydny ale vidrzim vzdy pres tyden a o vikendu se strasne zhulim. a 13,10,2002 mam jit na testy jak to mam ze sebe co nejrychleji dostat???? dejuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Moc informací k tomu, abychom vám mohli srozumitelně poradit, neposkytujete :-( Záleží na tom, jaký máte důvod k tomu, abyste nekouřil, na tom, jak dlouho pravidelně trávu kouříte, co vás vede k tomu, že o víkendu bez hulení nevydržíte a na spoustě dalších věcech. Možná by stálo za to si o tom s někým promluvit, možná že by vám to pomohlo. Můžu vám doporučit kontakty na kolegy, kteří už se s takovým problémem setkali a kteří by vám mohli pomoct se zorientovat v tom, co vlastně potřebujete a co by pro vás teď bylo nejvhodnější. Jinak, ohledně těch testů. THC se dá detekovat 1 až 30 dní po posledním užití, pokud se jedná o jednorázové užití, dá se THC zjistit řádově po několik dní, u pravidelného intenzivního užívání je doba mnohem delší. Ale na tohle by vám museli dělat cílené testy, při běžných testech u lékaře kvůli zdravotním problémům (např. jaterní testy nebo něco podobného), vám s největší pravděpodobností cílené vyšetření na drogy nikdo dělat nebude, musel by k tomu být důvod. A ještě k tomu, jak to ze sebe nejrychleji dostat - na to žádný speciální návod neexistuje :-( Pokud k tomuhle máte nějaké další dotazy nebo budete mít zájem o kontakty, které jsem nabízela, pište :-)