trava
Markhet
Dost poslední dobou kouřím trávu a mám hodně často deprese..?Může to spolu souviset? A taky dost mejch kámošů jede na perníku a nutěj mě do toho..Já to moc nechci,kolik je přiměřený množství na 1.dávku..?Díky moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Souviset to může, ale těžko říct, z informací, které poskytujete. Člověk může být ve stresu, necítit se dobře, pociťovat depresi, a proto začne víc kouřit marihuanu, která ovšem nic moc nevyřeší... Marihuana má taky schopnost způsobit při intoxikaci úzkostný stav, který může přetrvávat... Spíš výjimečně může dojít k rozvoji psychotických stavů... Pokud se cítíte opravdu nedobře, možná je lepší nehulit, protože tím tomu nepomůžete, a zkusit přemýšlet nad tím, zda se nezastavit za někým z odborníků, se kterým si o tomhle můžete promluvit. A k tomu perníku - pokud to moc nechcete, tak to neberte. Navíc, přiměřená první dávka se prostě vzhledem k nejrůznější kvalitě drogy nedá určit, takže se vždycky vystavujete docela velkému riziku, protože nevíte, co si dáte. A kámoši, který vás nutěj do perníku, možná nejsou ty úplně nejlepší kámoši. Ale jestli chcete jít do rizika, že si rozjedete kupříkladu pěknou toxickou psychózu po perníku, tak jen do toho :-) Když byste si myslel, že si chcete o tomhle všem s někým pokecat, tak napište, můžu vám předat nějaký kontakt.