Halucinogeny
Liší se nějak Lysohlávkový trip od LSD tripu?? A jak??Je pravda, že LSD je více vizuální než Psylicobin? Prožije uživaltel pod každým halucinogenem jiný stav, nebo je to stejné?

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte - každý halucinogen je jiný, taky každá intoxikace je jiná a každý člověk na užitou drogu reaguje trochu jinak. Jedinné co platí je - že pokud je dobrý set a setting, je větší pravděpodobnost příjemného průběhu, pokud je set a setting blbý, bývá blbá i intoxikace. A taky platí že LSD a Lysohlávky jsou látky, se kterým je lépe si nezahrávat. Jinak může člověk skončit v blázinci. A jak si tak mapuju dotazy v poradně, tak budou mít letos v Bohnicích co dělat. :-)