marihuana
on
prosim o radu kamarad kouri marihuanu (obcas Hasis) dene tak 4 Jointy -priblizne 3 roky denne,znam ho od 15let ted je 23let . jde to snim z kopce,ma caste "zmeny nalad" stavy uzkosti a deprese, necekane reakce a je stale unaveny a je mu tak nejak vsechno jedno,prosim o radu znam, jeho maminku ta ho v tom "podporuje" necha ho pestovat na zahrade a kourit doma i pred mladsim Brachou (10let ze tomu nerozumi) On nechape ze mu to ublizuje Ctela bych mu pomoct se toho zbavit jenze nevim jak? pohybuje se mezi kamarady co maji na Marihuanu stejny nazor jako On.Jak mu poradit? dik.

Odpověděl: Dana Holubová
Omlouvám se že některé věci vezmu rovnou z odpovědi na předchozí hodně podobnou otázku. Začnu ale tím něčím navíc. Jak sama tušíte, desetiletý bratr zcela jistě ze situace rozum má a je pro něj nejlepší cestou ke stejnému chování a stejným nebo horším problémům.
K častému a dlouhodobějšímu užívání cannabinoidů takové problémy patří. Kromě výkyvů nálady, se mohou objevit i stavy změněného vnímání reality až k psychotickým. Mají tendenci se postupně zhoršovat a bývají většinou nepříjemné, takže můžou fungovat jako impuls něco s tím dělat. Stejně jako u tvrdých drog, kde je to zřetelnější, jde o to najít jeho vlastní důvody a zájem s tím něco dělat. Měli by Vám s tím pomoct v nejbližším K-centru, které najdete Kontaktech