Perníková tráva ;)
Váša
Dobrý den, slyšel jsem, že je poměrně nebezpečné si zakouřit na dojezdu pervitinu trávu. Prý dojde ke zpomalení srdečního rytmu, to se mi zdá podezřelé ;) Spíš bych řekl, že dojde k rozšíření cév, takže ještě k větší tachykardii. Zvyšuje to tedy nebezpečí srdečních aritmií? Může tráva zlepšit "psychicky" dojezd na pervitinu? A také jsem slyšel, že je extrémě nebezpečné si druhý den po pervit. tahu lehnout do horké vody ve vaně. Kamarád to dělá běžně a říká, že mu to pomůže v rekonvalescenci. Takže už nevím, čemu věřit. Děkuji. Váša

Odpověděl: Pavel Kubů
Obecně kazde kombinováni jakychkoliv drog je nebezpecne, protoze nikdy nelze dopredu vedet jaky bude vysledny psychicky i fyzicky stav. Mas pravdu ze ke spomaleni srdecniho rytmu, ac si to rada "hulicu" mysli pri intoxikaci cannabinoidy nedochazi, naopak tep se zrychluje aby srdce mohlo dostatecne zasobovat rozsirene cevni reciste. Trava muze dojezd na pervitinu zmirnit stejne snadno jako ho muze podstatne zhorsit, rozhodne ho ale nezlepsi. Ze by horka koupel po pervitinu byla extremne nebezpecna jsem nikdy neslysel. Napada me jedina situace, kdy je "kalic" natolik unaven, ze po ulehnuti do horke vody usne a utopi se. Otazkou vsak zustave, kdo by si pri takto hluboke unave napoustel vanu na koupel:-)