Extaze
Dave
zdravim.Nebude to dlouho trvat a vyrazim na dalsi party.Posledni dobou jsem na tom psychycky opravdu spatne(drogy za to rozhodne nemuzou)a tak muj dotaz smeruje k tomu:Kdyz si extc vezmu budu vubec zazivat pocity stestikdyz ve me neni diky psych.stavu asi zadny serotonim?) a nebude to mit nejaky brutalni vysledek na dojezdu.Kazdopadne zadnou diagnozu od psychologa nemam.Diky D.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud se necítíte dobře, tak bych drogy vynechal. Protože:
Buď vám to zkatalizujou tak, že se zblázníte docela. A pojedete na psychiatrii.
Nebo taky můžete rychle pochopit, že svět je neuvěřitelně bezútěšné místo a vyjet do 12. patra a hup. No a když to skončí tak jako to končí často - pobydete si tak 4 měsíce na ortopedii, kde s váma budou dělat věci, které si ani nepřejte vědět.
Nebo vám sice pomůžou, budete se cítit líp, ale zas riskujete, že už s nima nepřestanete. Pak se asi uvidíme.
Víte, osobně mám dojem, že když už se někdo rozhodne užít drogu - a je celkem jedno, zda se jedná o alkohol, EXT, ... tak by měl být zdráv na duchu i na těle a taky vědět, do čeho leze. Jinak myslím, že to je víc než blbej risk. A samozřejmě, nejmenší risk je drogám se vyhnout, ...
P.s. Navštivte raději toho psychologa. Vyplatí se ... :-)