2-CB
Standa
Dobrý den, slyšel jsem, že můj kamarád užívá 2-CB, je to vůbec možné, je tato látka na našem trhu, nebo je možné, že mu někdo něco podstrčil? Děkuji. Standa

Odpověděl: Pavel Kubů
2-CB zatím nebylo zjištěno v žádné tabletce extáze, která byla zachycena na území ČR. Stejně tak nejsou známy informace o cíleném užívání 2-CB v ČR. Není možné ovšem vyloučit, že individuálním dovozem se do okolí tvého kamaráda 2-CB dostalo. Vzhledem k rizikům, které v sobě tato látka skrývá by však raději měl s podobnými experimenty přestat pakliže má v plánu uchovat si duševní zdraví. Během začátku intoxikace se kromě nepříjemných halucinací mohou dostavit i prožitky přicházející smrti, která se zvláště v případech kombinování 2-CB s dalšími drogami může skutečně dostavit.