marihuana
marcik
Dobry den, chtela bych se zeptat. Muj pritel pravidelne 2 roky huli.Denne. Na nejakou dobu jsme byli domluveni, ze nebude hulit se mnou, coz znamenalo vikendy, nekdy i tydny. Ale pak jsem si zacla uvedomovat, ze za tim hulenim zdrha a se mnou je jen nejakou dobu a pak jde beze me jinam. Tak jsme zrusili, ze kdyz je se mnou nehuli. Od te doby huli zase denne. Je to vecny boj, ja vim, ze zvladne nehulit, ale on se pohybuje mezi lidmi, kteri bohuzel travu miluji.. Takze jsme vcera pri sahodlouhem rozhovoru diskutovali, jak to tedy omezit. Dejme tomu, ze chce, ale jak? Chce to opravdu jen pevnou vuli? Problem je, ze bydli s dvouma lidma, kteri opet huli a neni v blizke dobe moznost se odstehovat... No a pak se snazte a bojujte, kdyz vite, ze prijde domu a tam ho vsichni vitaji jointem.. Staci mi nebo spis nam aspon mala rada. Diky moc M

Odpověděl: Pavel Kubů
To podstatne uz jsi vystihla ve sve otazce. Chce to opravdu jen silnou vuli. Cannabinoidy coby latky zodpovedne za ucinek konopi na psychiku cloveka nevyvolavaji fyzickou zavislost. Telo je tedy k tomu aby fungovalo nepotrebuje. Smutnou skutecnosti dneska je fakt, ze velka cast nejen mladych lidi si pravidelnou konzumaci konopi pridavaji barvy do sede kazdodennosti, misto toho, aby barvy kazdeho dne sytili treba jen tichym pozorovanim krasy kolem nas (mimochodem rada z pravidelnych konzumentu konopi prave to cinni, kdyz navenek vypadaji naprosto "vyhulene", bez jointa se jim ale nedari odprostit se rusivych vlivu okoli). Z opakovaneho "smotnuti" se pak stava ritual, ktery treba jen oddeluje praci od volneho casu, zacina s nim vikend ci "odpaluje" vecirek s prateli. Nic jineho nez pevna vule tento ritual omezit ci se ho uplne vzdat nepomuze. Na druhou stranu je treba rict, ze mnoha z tech, kteri s timto ritualem ziji, nijak nebrani prozivat stesti, mit zdrave a chytre deti, uspesne podnikat ci milovat sveho partnera...byt "nehuli":-)